Friday, April 30, 2010

Awek cun dah bangun????

Hari ini 30 April 2010 - selepas solat subuh...basuh baju..sementara menunggu , saya tengok TV 3, MHI...entah berapa lama selepas itu yang saya PASTI  TV pula tengok saya hahahahha......sehingga gegaran dan bunyi HP mengannggu mimpi saya, dengan mata terpejam saya menjawab panggilan ...  " Hallo....." (mesti sexy gamaknya suara bangun tidur...alahaiiiii) " Hallo awek cun, dah bangun ker? ", saya menjawab, " siapa ni...?" mata mash pejam lagi  " Sha la, dah 8 pagi ni, kan janji nk jumpa 9 pagi kat Kluang ... " ....terus saya membuka mata dan berlari turun mandi...alamarkkkkkkkk...ada janji boleh lupa...tapi memang dah pesan suruh kejutkan atau call...biasalah beb....nak bermanja sesekali. Lepas mandi dah bersiap saya terus berlari sekali turun tangga. Semasa menghidupkan enjin kereta,....ooppppssssss saya terlupa..masuk balik rumah...lalalalalal...bolehkah saya keluar rumah tanpa perfume...ohhh tidak.... tepat jam 9 , Sha dah call,  " awek cun kat mana ni " ...." on the way.." .saya menjawab, sempatlah memandu laju...pheww ~~~

Tepat jam 9-30 saya sampai di Kluang...pagi ini makan y.taufu sup, sha pula makan lontong...sambil bersembang sembang hal hal semasa. Beliau akan berpindah ke Muar dan tinggal bersama ibu  beliau..
Baru saya bercadang nak minta dia temankan tengok wayang IRONMAN2....

Tepat jam 11 pagi kami mula beransur menuju destinasi masing masing dan saya pula meneruskan tugas tugas yang patut saya lakukan. Bersalaman dan berpelukkan ..sedih plak..saya berpesan agar memandu berhati hati dan jangan lupa sms bila dah selamat sampai.....2 jam selepas tu saya terima SMS  beliau telah selamat sampai.........alhamdulillah



Catatan perpisahan   ::   Lipsy



No comments:

Post a Comment