Sunday, April 18, 2010

Yang terakhir

:: Sebelum saya meletakkan jawatan (masih lagi kisah di syarikat lama)..dan meninggalkan dunia koporat dan glamor. Saya mahu memaparkan projek besar TERAKHIR  yang melibatkan pembabitan saya ::

Lokasi :: Kuantan Parade Pahang.
Projek :: Bersamamu TV3 & Utusan Malaysia serta  Pelancaran Buku Masakan Air Tangan & Projek Amal  tabung Tunku Azizah Fertility Foundation (TAFF)
Tetamu Di Raja :: Tunku Hajah Azizah Maimunah Iskandariah binti Almutawakkil Allahlah Sultan Iskandar.

Tujuan utama adalah untuk membantu mereka mereka yang melalui hidup sukar seperti yang di paparkan menerusi rancangan TV3 Bersamamu. Seperti biasa syarikat saya menaja projek ini. Selain itu untuk TAFF membantu wanita wanita yang menghadapi kesukaran untuk mendapatkan cahaya mata.

Penjualan buku Air Tangan Tunku Hajah Azizah Maimunah juga mendapat sambutan menggalakan benilai RM120 senaskah.




Pelbagai acara di sediakan termasuk pertunjukkan fashion, penjualan bermacam jenis dari buku, fabric, cenderahati, tak lupa persembahan pentas dari artis artis terkenal tanah air. Penuh sesak para pengunjung di Kuantan Parade ketika itu..maklumlah ada tetamu di Raja dan artis popular.









Bagi pertunjukan fashion, semua pakaian lengkap aksesori dan solekan di taja oleh Butik terkenal di negeri Pahang. Lokasi butik beliau adalah di sekitar berdekatan muziam negeri. Inilah empunya butik itu, sempat saya bergambar bersama beliau. Terima kasih saya ucapkan kepada beliau yang begitu sabar dan teliti malah membantu kami memilih pakaian malah memberi tips berguna sebelum majlis bermula. Terasa bagaikan selebreti pulak masa tu. Projek ini telah di siarkan dalam program NONA TV3 .







::catatan projek terakhir ::


No comments:

Post a Comment