Sunday, April 18, 2010

Tengah Kerja (Prev. Comp.)




  :: Beberapa tahun dulu, kerja saya melibatkan perhubungan awam. Berjumpa ramai orang, mengendalikan pelbagai jenis tugas. Kadang melibatkan selebreti dan sektor koporat. Antaranya ingin saya kongsi sedikit laluan hidup saya untuk memenuhi tuntutan tugas.Gambar di sebelah kanan bersama lan pet2 SENARIO, di KLIA pulang dari tugas di Kuching Sarawak. Perwatakan semasa berlakun dan di luar sama. Peramah dan memang lawak gila...leh tergolek golek...di dalam pesawat pun beliau berjalan dari hujung ke hujung pesawat menghiburkan penumpang... bakat semula jadi...tak sombong plak tu..  || syarikat tempat saya bekerja menjadi salah satu dari penaja ketika itu ||  ::











:: yang ini pula bersama MISHA OMAR, di belakang pentas di Plaza Alam Sentral Shah Alam. Masa itu beliau menjadi pengacara sebuah rancangan terbitan TV3 dan syarikat tempat saya bertugas menjadi penaja UTAMA. Kalau dah pakai kemeja koporat tu tengah kerja la jawabnya.... 





:: Lokasi yang sama Plaza Alam Sentral, sedang berbincang sebelum rakaman bermula, Lan pet2 dan pengurus besar coporate com Media Prima. Senario , ajai & nurul dan, ruffedge antara antara artis undangan rancangan yang ditaja oleh syarikat saya ::
::: setahun menjelajah seluruh Malaysia bersama JOM HEBOH. Bersama pengacara TV3 Ezzah Aziz Pawzy semasa di temuramah program lintas langsung MHI  :: || memang tugas berat dan paling PENAT...panas tgh padang...kerja dari subuh hingga tengah malam ||   Bersama Rohana Jalil..dia kata..rapat  sikit microfon tu....aduhaiiii...thx kak ana...

2 comments:

  1. hoho best tu sis,sambil kerja dapat lepak² dengan artis

    ReplyDelete
  2. memula tu best la wazy...bila dah selalu sgt..biasa aja..ekekeke

    ReplyDelete