Wednesday, March 24, 2010

Mana boleh lupa...sayang sangat....


Semasa saya bekerja, saya sangat mementingkan penampilan,selain itu juga saya sangat suka mengetahui tentang apa rekaan atau fesyen terbaru pakaian,kasut, dan juga telefon bimbit. Ada saja model baru yang
pasti akan saya beli. Beberapa model yang masih saya ingat lagi saya paparkan di sini...tapi banyak lagi model yang telah saya beli dan gunakan..cuma ini antara kegemaran saya..

Nokia 6500 slide : telefon 3G yang paling saya sayang sampai kehari ini. Bila buat Video call, 
menampilkan paparan imej yang jelas dan berkualiti. Saya masih menggunakannya hingga kehari ini walaupun telah berusia lebih 2 tahun. Tapi masa kini....ini semua dah tak begitu penting...saya hanya akan PASTIkan kemudahan ini berfungsi..tak lebih dari itu....model,harga,lama atau baru bukan lagi menjadi ukuran...memang MASA akan mengubah manusia..




sNokia 3230 :: saya hadiahkan  kepada teman saya yang ketika itu mempunyai masalah hp rosak ::

 K800i :::  di beli atas pengaruh filem 007 lesap di meja makan restoran  :::








v3x razor :: lesap ketika kedai saya di masukki pencuri. Antara  telefon 3G yang paling saya gemari..



 :::   4 HP ini  masih ada pada saya  :::



  
                                                                        
           

Samsung SGH700 :::   Masih saya simpan, rosak kerana terkena hujan   :::

2 comments:

  1. MODEL samsung SGH E700 ni aku penah guna.Mahal nak mampus masa tu..padahal bukan power sangat pun functionnya ketika tu (tahun 2004 kalau x silap) tapi bangkainya masih ada dalam simpanan warna silver kerana antara hp kesayangan aku..

    ReplyDelete
  2. yupppp boo..masa aku beli HP tu harga 1799...tapi cute sgt masa tu..aduhaii sanggup beli....sekarang kalau dgn harga tu..dah boleh dapaat OMNIA 2

    ReplyDelete