Friday, April 3, 2015

Fast and Furious 7

Hari ini saya kepanggung menyaksikan filem hebat terakhir lakunan Paul Walker. Kalau di tanya pendapat saya bukan sekadar 5 bintang tapi saya akan beri 10 bintang untuk semua pelakun, penulis skrip dan pengarah yang begitu hebat, tak lupa juga kepada pelakun lagak ngeri bagi filem ini. Percayalah anda tidak akan merasa rugi, malah anda tidak akan berganjak dari kerusi atau mengalihkan pandangan mata kearah lain melainkan layar perak di hadapan anda.Saya langsung terlupa yang saya menonton seorang diri...hehehehe seronok gua cakap lu...Tahniah juga buat Jason Statham yang menghidupkan watak beliau dan menjadikan filem ini sangat awesome.

I strongly believe Fast and Furious 7 is the best movie for this year, and you know what...best thing never lie. So why wait !!!





No comments:

Post a Comment