Tuesday, December 22, 2009

Pertemuan Pertama Di Kluang Parade

Cerita yang ingin saya kongsi bersama anda semua...kadang kadang kita terasa dunia ini terlalu kecil terutama di alam siber. Bila facebook mula menular dan menjadi kegilaan pencinta IT dan Siber. Anjakkan paradigma facebook boleh mempertemukan kita pada sesorang yang mungkin kita kenali tapi tak pernah di temui. Satu hari saya menerima mesege inbox daripada Norazleena, beliau bertanya ada kah saya lipsroses seorang DJ radio Internet...beliau sering mendengar saya keudara terutama ketika beliau bertugas di sebelah malam. Bermula dari situ saya mula memperkenalkan beliau kepada rakan rakan DJ yang lain,menjadi rakan di setiap permainan facebook.Hinggalah pada satu hari kami bertemu pada hari Jumaat 18 December 2009, saya mengambil beliau yang menginap di Anika Hotel Kluang..hujan hari tu..lebat..seakan menyambut kedatangan beliau..hehheeh kami meronda ronda di Pembukaan Parkson di Kluang Parade,selepas itu kami lepak di White Coffe, makan minum dan chit chat sehingga jam 12.30..pantas masa berlalu..sebelum berpisah Boo (nama manja panggilan beliau) memberikan 2 bag makanan atau jajan buat aku dan untuk Hati Kristal sekali ...sebelum pulang saya berharap dapat sarapan bersama Boo pada esuk pagi ..tapi beliau bertugas jam 9.00 dan akan bertolak awal ke Bandar Penawar..selamat jalan kawan..moga jumpa lagi..pertemuan itu yang pertama dan akan ada pertemuan demi pertemuan selepas ini.....Insyallah....


Catatan : lipsy











No comments:

Post a Comment