Friday, July 24, 2015

A T U R

Udara pagi kali ini saya rasa segar dan bertenaga, petanda baik untuk saya memulakan perjalanan. Semoga segala urusan nanti akan dipermudahkan dan semoga Allah makbulkan doa saya, walaupun bukan sekarang biarpun lambat saya percaya asalkan saya terus berdoa dan meminta kepadaNYA. Amin.

Menikmati minum pagi dengan senyuman bukan satu kepuasan bagi diri saya tapi tanda syukur. Rumah dah siap kemas, jadi bila balik nanti hati tenang kembali kesyurga dunia yang di pinjamkan Allah walau tak seberapa tapi saya bahagia.Sampai jumpa lagi ,,insyallah.


:: Dalam kehidupan ini bukan kita yang memilih untuk bertemu dengan siapa, tapi Allah yang telah mengatur segalanya , tentang siapa yang akan hadir, tentang siapa yang akan pergi, siapa yang akan suka dan akhirnya membenci, dan siapa yang akan kekal dalam hidup atau hati kita walaupun cuma sebagai kawan baik....::

Sabarlah hati !!!

No comments:

Post a Comment