Sunday, March 15, 2015

Selera Cuaca

Sudah dua hari saya tak makan nasi, yang pertama mungkin kurang selera di sebabkan cuaca yang begitu panas dan lebih minum air membuatkan selera hancur. Mungkin juga hati merajuk pada sesuatu hingga memberikan kesan pada selera makan..hehehe bukan-bukan aja lawak saya kan !!

Saya rasa nak bertemu janji dengan laut atau sungai yang mengalir atau hujan yang lebat, saya terasa nak menjerit sekuat hati saya atau menangis semahu saya....hahaha boleh melegakan hati yang rawan..cubalah kalau nak tahu hasilnya....

Jika tiada hujan di musim kemarau cubalah menangis di bilik air dan  berdiri di bawah "shower", tiada siapa akan tahu, tapi menjerit tak boleh la..nanti bergegar rumah, kalau tak pun jiran anda pasti terkejut, paling teruk polis tiba di depan rumah...hahahaha


Berpisah untuk waktu ini, hari dah jauh malam, kita sambung esuk ya..insyallah, selamat malam dan semoga mimpi indah menanti.

Saya rindu sayang saya, dia buat apa agaknya, dah tidur ke dia, ada tak dia ingat saya...tapi saya kenal sayang saya ...k bye !!


Malam ini makan di sini ya ..di sini di sini !! :-)

Nasi putih, sayur kailan, sotong goreng kunyit....boleh datang lagi ~

Dah la tu jangan termenung, makan cepat lepas tu balik ya ..ngheee

No comments:

Post a Comment