Saturday, June 19, 2010

U.T.A.R.A

15 June 2010 seawal jam 5 pagi, saya bertolak ke lapangan terbang. Saya akan menaiki pesawat pertama jam 7.15 pagi KL - Alor Star. Sempat minum nescaffe panas sebelum check in. Sebelum itu saya sempat juga buat morning call kat seseorang. Jam 7 pagi saya telah pun berada didalam pesawat air asia. Berlepas jam 7.30 pagi


Tepat jam 8.30 pagi saya selamat sampai ke lapangan terbang Sultan Abdul Halim Alor Star.Saya mula rasa mengantuk sambil memandang sekeliling mencari seseorang yang sepatutnya menungggu saya ..... ternyata memang ada orang menunggu dan menjemput saya...sungguh baik hati dan menepati janji...terima kasih.

Dari Johor , KL, Alor Star, Jitra, dan Kangar Perlis, kembali ke KL dan berakhir di Johor.Dapat berjumpa baby airel, dapat pergi dusun di Jitra dan melaksanakan tujuan utama ke UTARA...yang lain tu bonus ler...sungguh seronok ....penat tu biasala....


:: tiba tiba kita tak percaya lagi apa yang kita percaya terutama bila keajaiban datang dalam pelbagai bentuk untuk sekali dan sehari selepas 10 tahun ::

No comments:

Post a Comment