Monday, January 4, 2010

Simple

Saya manusia paling simple dari segi apa saja..pakaian,makanan dan lain lain...kepada anda yang kesuntukan masa dan perlukan resepi mudah dan cepat..tirulah macam saya..suka masak..cuma saya tak akan mahu pergi pasar ..heheh pasar yang saya pergi ialah pasaraya....giant ke carefour beli lauk ker sayur...alegik pasar..boleh pengsan .
Hujan saban hari...saya sepatutnya ke Giant membeli barang dapur...tapi hujan aja..dah 9.30 malam..masak aja nasi dan apa saja yang ada untuk alas perut...Boo mana nasik nih..cpt cpt...

3 comments:

  1. Ya Allah...Buah cikuss...aku amat menyukai buah cikus lagi2 taruh dalam freeze ...lipsy..aku skank tak mau makan nasi,hang doakan misi aku nguruskan badan menjadi ek..kuang3x...

    p.s Aku tak rasa pun lipsy seorang yang "simple" dari segi pakaia huhuhu..elegent beb..

    ReplyDelete
  2. ahhh la beb..buah cikuz tu aku petik kat kampung kwn aku..tu....masuk presz sejukkan..yummy

    p.s pakaian aku elegent erkk?..napa aku rasa simple tp org ckp elegant..cermin ako silap kot..

    ReplyDelete