Sunday, January 25, 2015

New Me

Tahun 2014 melihat perubahan saya , dulunya saya lupakan dunia luar, menghabiskan masa hanya di tempat kerja dan di rumah...hati saya mati dan kosong, saya tetap hidup dgn  gembira dan bahagia..tiada apa yg mampu menghalang...

Tapi hidup kita telah di atur dengan begitu indah dan tersusun..terima kasih Allah..saya terus bersyukur dengan segala anugerah, kelebihan, dugaan serta kemanisan hidup yang paling  manis dalam duniaMU.

Yang terbaik akan selalu kita dapat atau lihat dihujung perjalanan..terimakasih atas pengorbanan masa, perhatian dan kasih sayangmu..juga inspirasi yang menerjah semangat hati...yang terindah akan terus kekal dalam pelukkan rindu sampai bila bila..

Terima kasih ...

Catatan :: Saya tak mahu jadi perkara besar atau penting dalam hidup seseorang, memadai saya di ingati melalui cinta saya yang kecil ::

No comments:

Post a Comment